یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدباقر سعیدی روشن

حوزه/رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات گفت: مسئولیت حضور ما در پای صندوق رأی و انتخاب فردی اصلح که راه و برنامه پیشرفت کشور را بدون حاشیه سازی‌های بی حاصل به پیش بَبرد یک تکلیف ملی، دینی و اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر سعیدی‌روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مردم را به حضور پای صندوق رأی و انتخاب اصلح دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ملت شریف و سرافراز ایران بزرگ از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب، از ترک و کرد و لر و بلوچ و فارس و همه اقوام و مذاهب! درود خدا بر همه شما که در هماره این سرزمین به مثابه یک خانواده به هم پیوسته در این مرز پرگهر همزیستی برادرانه داشته‌اید.

امروز به یمن تلاش همه شما و تدابیر حکیمانه رهبر و پیشوای خردمند، ایران اسلامی با توانمندی‌های علمی و پیشرفت‌های استراتژیک، قدرت دیپلماسی ارتباطی با کشورهای مختلف، پدیده عظیم طوفان الاقصی و به رخ کشیدن اقتدار خود به قلب پادگان نظامی ابراستعمارگران غرب، یعنی اسرائیل، ایجاد ظرفیت هم‌ فکر و هم آرمان جبهه بزرگ مقاومت اسلامی در مقابل دنیای استکباری، هژومون جدیدی را در دنیا رقم زده و نظم نوینی را نوید می‌دهد.

بی‌گمان در این موقیعت خطیر خلأ فقدان رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیر، شهید رئیسی که در پیدایش این موقعیت نقش ویژه داشت، مسئولیت حضور ما در پای صندوق رأی و انتخاب فردی اصلح که راه و برنامه پیشرفت کشور را بدون حاشیه سازی‌های بی حاصل به پیش بَرَد یک وظیفه سنگین و یک تکلیف ملی، دینی و اجتماعی است و بی تفاوتی در حضور یا شناخت و انتخاب شایسته‌ترین فرد برای جایگاه ریاست جمهوری سبب خسارت‌های جبران ناپذیر است.

امروز ایران یک رئیس جمهور در تراز شهید رئیسی می‌خواهد؛ رئیس جمهوری که به مصالح ملی و یکپارچه کشور و نظام اسلامی ایمان راسخ داشته و از هرگونه بازیگری سیاسیِ جناحی، حزبی، قومیتی، جنسیتی و وادادگی به بیگانه و نامحرم به دور باشد. امروز ایران مقتدر رئیس جمهوری می‌خواهد که نگاه راهبردی و جامع و متوازن نسبت به همه ساحت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، شهری و روستایی و روابط بین‌المللی بر اساس ارزش‌های ملی، فرهنگی و دینی داشته باشد.

رئیس جمهوری که ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشور را بشناسد و با اعتقاد به ایده «اعتماد به توان درونی»، بتواند با اشراف و مدیریت منسجم و مدبرانه و دور از حاشیه سازی‌های فرصت سوز، زمینه رفع مشکلات و پیشرفت کشور را محقق سازد. رئیس جمهوری سالم در فکر، صادق در عمل، مردم دوست و نه مردم فریب، عاری از نخوت و غرور، صبور و مقاوم، مهر ورزِ فرودستان و قاطع و شجاع در برابر بیگانگان و فرصت‌طلبان و منفعت جویان.

آری امروز ایران عزیز اسلامی در انتظار رئیس جمهوری است که نقطه امید و اعتماد مردم باشد، همچون رئیس جمهور شهید رئیسی رضوان الله تعالی علیه. امیدوارم که مردم فهیم و خردمند ما هشیار باشند و فریب تشنگان قدرت و ثروت، دلدادگان غرب استعمارگر و بی‌اعتقادان به ظرفیت و توان ملی را نخورند و فرصت این انتخاب را به بهترین صورت برگزار و رئیس جمهوری شایسته و بایسته برگزینند. «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»(رعد، 11)

خدا آن ملتی را سروری داد که تقدیرش بدست خویش بنوشت

محمدباقر سعیدی‌روشن - رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

انتهای پیام

خبرنگار: بهزاد محمدباقری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha